Monday, December 11, 2006

www.effeanders.nl

Kan die leijer met zijn gezelligheidsverening aub van t net tyfen. Wat een, nee ik zeg het niet snel, maar wat een tering kut site. Zou iemand mij een plezier kunnen doen en die site tot op de bodem kapot kunnen hacken! Is toch geen porum! ( of hoe je dat ook spelt!)
Come on, the web is not a game... Met zijn prettige kerstdagen, waar bemoeid de dick zich mee! Dan te zeggen dat zo'n tering site al sinds 2001 een online blijkt te zijn met ongeveer 2 bezoekers per jaar, meneer de secretaris, Adriaan heet de LUL, kan je aub ophouwe met deze site en hem geven aan wie die toekomt, namelijk de serieus schrijvende mens die zich niet bezig houdt met bloemetjes en kleurtjes en Carnavalskrakers. "Suck my blogger Dick", dat kunnen jullie met die zielige site, die hoerenkiet voor Carnavalsfreaks, die regenboog creativiteit voor kinderen. Menig 2 jarige zou zich voor zo'n site nog schamen en dan vragen jullie ook nog voor adverteerders. COME ON! Get a life! ( dat is Engels Losers! ) Jeugdprins Diddl weet niet waar die aan begint, deze jongeman word nu al door jullie te schande gezet. Diddl ! HOE KOM JE ER OP! Wil ik als laatste nog even de 87 sukkels bedanken die zelfs aan dit soort ongein hun hard verdiende dollars doneren. Kennelijk nog nooit een keer goed geneukt he heren !
Ik zie het domein snel verschijnen. Bedankt voor jullie inzet en ga nu maar gewoon dood of zo.

1 comment:

bangkoknights said...

ik zou het niet beter kunnen verwoorden!