Monday, December 11, 2006

Soms is schoonheid dichtbij


Stoer, kickuh en zo zacht als maar kan zijn, een hartje van goud. Soms is het leven te simpel. Kan jij je voorstellen dat je mag meegenieten van de schoonheid van een ander dat je leven soms gemakkelijker word door gewoon naar een vriendin te kijken. Prachtige ogen, lieve glimlach, deze blog is geheel aan jou gewijd. Geen ordinair geslijm maar pure waarheden, die kleine uit de stad, die vrouw die mij telkens weer doet glimlachen van geluk als ik haar spreek, zie of aanraak.

Soms is schoonheid heel dichtbij, soms denk je daar niet bij na en toch is het er. Niet alleen op TV, in blaadjes of ver weg. Nee gewoon als girlfriend nextdoor.. Je haren, je ogen... Damn sometimes they make even me crazy. Glad to have you as my friend.

Je bent nog een piepjong meissie maar toch al een grote volwassen vrouw met charme, uitstraling, karakter en een ongeloofelijke sex appeal. Give me a hug you lady.. You are my monkey.......

Ik zou hier niet gaan praten over mensen maar bij jou kon ik het toch niet laten ook he.....

Ga je schrijven in het buitenland, heel veel schrijven....

See ya soon to look you in the eyes.




Your dearest friend

No comments: