Wednesday, December 13, 2006

BLINDE TYFUS HOND


Danny Danny Danny Blind. 9 maanden zonder auto heb ik zojuist vernomen omdat je met je dronken kop een 48 jarige vrouw hebt aangereden die ook nog eens met pech langs de weg stond. Hoe gek kan een carriere verlopen, zo ben je de trainer van Ajax en een gevierd man in het Amsterdamse en zo in een keer ben je een dronkenmansaap zonder baan, zonder toekomst en ik mag hopen met een flinke dosis schuldgevoel. Dat ze je bij Ajax hebben weggetrapt is mede door dit incident wel te begrijpen. Danny zat je daar ook altijd met je dronken hoofd op de reservebank!? ' Uh, kom op jongens, rennuh, nee mm niet rennuh ik bedoel, wat bedoelde ik eigenlijk?, hik. ' Ik vond je bij Ajax al een geweldige loser maar nu je me dit flikt kan je mij helemaal gestolen worden. In negen maanden kan een vrouw een kind krijgen, misschien een ideetje om een of andere domme hoer, die wel nog in je geloofd, zwanger te hoeken. Kan je samen met haar 9 maanden naar zwangerschapsles, heb je toch nog wat te doen he!

Trouwens nu komt het wel vaker voor dat ex ajaxieden mensen dood willuh rijen dus wat dat betreft kunnen we het al langzaamaan een traditie noemen.

Meneer BLIND heeft wel spijt, aldus citeer ik:


''Ik schaam mij diep en realiseer me terdege dat juist iemand in mijn positie zijn verantwoordelijkheid had moeten nemen. Dat dit niet is gebeurd, maakt de situatie des te pijnlijker''.


Schaam je inderdaad! Of zoals Ajax speler Dhr. W. Snijder zou zegguh:

BLINDe tyfus hond! Ach ja is altijd nog netter dan ' Kankerneger '

Wat een zooitje ongeregeld daar.

No comments: